Замена/Возврат

Якщо Ви отримували товар на відділенні Нової Пошти, необхідно знайти накладну за якою Ви отримували посилку і подивитися на дані відправника. Після чого, обов'язково, зателефонувати за одним із номерів вказаних на сайті (в робочий час). На сьогоднішній день склад магазину PARNIK знаходиться в місті Бровари. Усі питання щодо заміни або повернення для більшої точності вирішуються у телефонному режимі.

Усі пересилки оплачує клієнт.

Далі, ми отримуємо ваше повернення, перевіряємо стан теплиці (вона має бути в товарному вигляді) і якщо все гаразд, робимо заміну товару або повернення грошей. Заміна відбувається протягом 2-х днів із моменту отримання товару нами. Повернення протягом 7-ми днів (на будь-яку картку, яку ви вкажете).